جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بصیرت

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد گفت: بصیرت افزایی در خصوص توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر محورهای تبلیغی طلاب و مبلغان در جامعه است که باید به آن توجه ویژه ای شود

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، خانم زینب حیدیان امروز در جلسه اخلاق عمومی در جمع طلاب مدرسه  علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد با بیان اینکه طلاب باید با جدیت به تحصیل و تهذیب نفس بپردازند، گفت: تهذیب نفس، اخلاص در تبلیغ ،جدیت در کسب علم و دلسوزی برای اشاعه سبک زندگی اهل بیت(ع) از ویژگی های طلاب ارزشی و موفق است .

وی خاطر نشان کرد: طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه های علمیه در تبلیغ علوم و معارف اسلامی کوشا باشند و در این راستا با تبلیغ در محافل گوناگون در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد با بیان این که ترویج و نهادینه کردن آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا در جامعه ازدیگر وظایف و رسالت های مبلغان است، گفت: بصیرت افزایی در خصوص توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر محورهای تبلیغی طلاب و مبلغان در جامعه است که باید به آن توجه ویژه ای شود .

حیدریان در پایان گفت: طلاب و مبلغان باید قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند و در ترویج آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) تمام همت خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha