جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ آیت الله طبرسی با بیان این که مدیری موفق است که تنها برای رفاه و آسایش مردم کار کند، گفت: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تنها برای خدمت به مردم دغدغه داشته باشد و نباید به پست و کرسی وابسته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران به ظرفیت های بالای استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر از این پتانسیل ها به خوبی استفاده شود به طور حتم شاهد پیشرفت و توسعه مناسبی در استان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه محرومیت مازندران در زیر سرسبزی آن پنهان مانده است، افزود: متأسفانه در طول دهه های اخیر آن طور که شایسته بوده به این استان رسیدگی نشده است.

وی با اشاره به این که مردم ما در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب همواره حاضر بوده و هستند، گفت: ملت ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند و همواره به وظیفه خود در برابرانقلاب و نظام اسلامی به خوبی عمل کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به برگزاری راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه امسال اشاره کرد و آن را نماد استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد و گفت: این حضور تنها گوشه ای از حضور در صحنه ملت ایران بوده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ملت ایران پرچم دار استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در جهان هستند، بیان داشت: حضور باشکوه جوانان انقلابی در راهپیمایی 13 آبان امسال پاسخی به یاوه گویی های اخیر سردمداران کفرو استکبار در جهان بود.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز همه ما در برابر چنین مردم قدرشناسی وظیفه سنگینی بر عهده داریم، تصریح کرد: مردم امروز از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی به ویژه موضوع اشتغال را مطالبه می کنند و مسؤولان کشور نیز باید در این خصوص تلاش مضاعفی داشته باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را رمز توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: همواره اختلاف و تفرقه عامل عقب ماندگی و شکست خواهد بود که مسؤولان باید به شدت از آن پرهیز کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که مدیری موفق است که تنها برای رفاه و آسایش مردم کار کند، بیان داشت: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تنها برای خدمت به مردم دغدغه داشته باشد و نباید به پست و کرسی وابسته باشد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha