پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویری از سرزمین‌های فلسطین اشغالی در ماهی که گذشت

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی گفت: اکنون سنگ‌های پرتابی فلسطینان در مقابله با رژیم صهیونیستی به موشک تبدیل شده است.

حجت الاسلام نجف قلی‌زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، در تبیین دلایل تشکیل رژیم جعلی اسرائیل، اظهار داشت: فلسطین بخشی مهمی از دنیای اسلام است و دشمنان با تشکیل یک رژیم کودک‌کش و جعلی در منطقه غرب خاورمیانه در تلاش هستند تا با از بین بردن این بخش از سرزمین ادیان الهی، دین مبین اسلام را تضعیف کنند.

وی افزود: دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و انگلیس با تجهیز رژیم صهیونیستی در تلاشند که همچنان آشوب، جنگ و خونریزی را در منطقه خاورمیانه به وجود آورند، تا بتوانند به واسطه آن بر اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی بیان داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور نیروهایی مختلف مردمی همچون حماس توانسته تا در برابر اشغال‌گری‌ها و فعالیت‌های نامشروع حکومت فاسد اسرائیل ایستادگی و مقاومت کرده و بسیاری از اهداف شوم این رژیم جنایتکار را نابود کند.

حجت الاسلام قلی زاده سرایی افزود: امروزه انقلاب اسلامی توانسته است سنگ‌های فلسطینیان را به موشک تبدیل کند، سنگ‌هایی که تا چند سال گذشته توسط فلسطینیان به منظور حق طلبی به سوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی پرتاب میشد.

وی خاطر نشان کرد: اینک زمان آن است که با تلاش مبلغان و بزرگان جهان اسلام ، انتفاضه فلسطین همچنان پایدار و ازرشمند به راه خود که همان آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان است، ادامه دهد و در این بین اساتیدحوزه و دانشگاهی کشورمان نیز نقش مهمی را در این خصوص بر عهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی تاکید کرد: تشکیل دهندگان این رژیم جعلی با شعار و نقشه سرزمین نیل تا فرات، به این منطقه پا گذاشتند و با جنگ افروزی در منطقه، تصمیم دارند تا این هدف شوم خود را محقق سازند، اما با حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مردمی در عراق و همچنین حزب الله لبنان و حماس تا به امروز بخش بزرگی از تفکرات این رژیم نقشه بر آب شد که آخرین مورد آن انتخابات اقلیم کردستان عراق و برخی تحرکات نظامی در ورای آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha