چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سفیران کریمه در موکب های عراقی

حوزه/ سفیران کریمه موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها طی ۷ روز نخست فعالیت این موکب از اهتمام ۳۰۰ موکب عراقی در راستای خدمات‌رسانی به زائران حسینی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اعزام سفیران کریمه به موکب‌های مختلف عراقی یکی از فعالیت‌های فرهنگی برجسته موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) است که طی روزهای مانده به اربعین حسینی دنبال می‌شود.

در این طرح، خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با حضور در موکب‌های عراقی ضمن عرض خداقوت و توزیع بسته‌های تبرکی آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها پرچم متبرک این بارگاه را برای تبرک جستن زائران و خادمان به این موکب‌ها تقدیم می‌کنند.

گفتنی است، دو گروه از سفیران کریمه به شهرهای کربلا و نجف اعزام شده‌اند و گروه دیگری نیز در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در حال فعالیت است و این گروه‌ها طی ۷ روز نخست فعالیت موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در بیش از ۳۰۰ موکب مختلف حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، حرکت خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راستای تکریم مواکب و خادمان و زائران امام حسین علیه‌السلام به صورت ویژه مورد استقبال عراقی‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha