پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد گفت: مردم متدین دارالعباده یزد امسال قریب به دو و نیم میلیارد تومان برای پذیرایی و اسکان زائرین اباعبدالله الحسین کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، محمدرضا جعفر‌ خرمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از اعزام ۲۵ موکب استان یزد در کربلا و کاظمین خبر داد و گفت: در این موکب ها هر وعده ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: 50 تن برنج‌، 25 تن گوشت قرمز و سفید، 10هزار تخته پتو و 10هزار مترمربع موکت بخشی از کمک های مردم استان یزد برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.

رئیس کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه بیش از 500 نفر از خادمین امام حسین‌(ع) از استان یزد در پذیرایی از زائران فعالیت دارند، تصریح کرد: روزانه بین 10 تا 20هزارنفر را در موکب ها پذیرایی می کنیم.

خرمی با قدردانی از مردم مومن و متعهد استان یزد، اظهار داشت: مردم مومن استان یزد برای اسکان و پذیرائی از زائران اربعین حسینی تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی هدیه دادند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد با بیان اینکه از 9 آبان ماه پذیرایی از زائران اربعین حسینی آغاز شده است و این خدمات تا 23 آبان ماه ادامه دارد، افزود: امسال در اربعین حسینی (ع) یک‌هزار و 200 نفر شامل خادمین «جای پای یار» نظافت مسیر نجف تا کربلا را عهده دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد درپایان، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران استان سال گذشته 20 میلیارد ریال برای تامین غذا و اسکان زائران اربعین حسینی اهدا کردند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha