جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شایانفر

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر از انتشار فراخوان چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب (ویژه حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد شایانفر با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف مرکز نشر هاجر، تهیه کتاب های مورد نیاز طلاب جهت تحقیق و پژوهش در علوم دینی و اجتماعی است، این مرکز نمایشگاه های متعددی را در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می کند.

وی افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه ها «حمایت از نشر و آثار مکتوب»، «توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف به ‌منظور رشد و ارتقاء سطح معرفت و دانش»، «اطلاع رسانی و معرفی تازه‌های نشر»، «تسهیل در تهیه محصولات علمی، پژوهشی و فرهنگی به وسیله اساتید و طلاب» و «مساعدت در ساماندهی و تجهیز کتابخانه‌های حوزهای علمیه خواهران و صرفه‌جويي در هزينه خريد» است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه‌های علمیه خواهران، همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب آغاز می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه به مدت دو ماه در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور دایر خواهد بود.

شایانفر بیان داشت: بالا بودن بهای کاغذ و هزینه‌های چاپ و نشر، افزایش قیمت کتاب و مشکل بودن خرید منابع مرجع، کتاب های دوره ای و تخصصی حوزوی از جمله مسائلی بود که ما را بر آن داشت تا نسبت به برگزاری نمایشگاه های کتاب در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور اقدام کنیم تا خدمت مثمرثمری به طلاب فرهیخته ارائه دهیم.

وی افزود: ناشران می‌توانند در موضوعات «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول، فلسفه و کلام»، «علوم انسانی مرتبط با حوزه دین» و «زنان و خانواده، فرهنگی تربیتی» آثار خود را جهت عرضه در نمایشگاه تا 21 آبان ماه به دبیرخانه چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب(ویژه حوزه های علمیه خواهران سرار کشور) به نشانی الکترونیکیhajar.whc.ir و یاTelegram.me/NashrHajar   ارسال نمایند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر در پایان تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه، بخش‌های ویژه کودک و نوجوان، ادبیات، دفاع مقدس و نرم‌افزار نیز افزوده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha