جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روانشناسی

حوزه/ مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی "نور" با مدیریت گروه تخصصی روان‌شناختی اسوه زندگی و با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی و مجتمع فرهنگی نور فعالیت خود را آغاز نموده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی"نور" به ارائه خدمات روان‌شناختی و مشاوره‌ای پرداخته و تلاش می‌کند با استفاده از دوبال تخصص علمی و تعهد اسلامی(با بهره گیری از روان‌شناسان متخصص حوزوی جهت کاهش آسیب‌های خانواده (به خصوص اختلافات زناشویی و طلاق، اعتیاد و مسائل جنسی) و ارتقای سلامت روانی و احساس بهزیستی گام‌هایی را بردارد.

برپایه این گزارش:  برنامه ها به صورت مشاوره و درمان (مشکلات خانواده، فرزندان، اختلالات روانی و ...)، کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی و نشست‌های خانواده  می باشد.


*توجه به چند نکته

  در تمام طول هفته به ویژه در شیفت صبح مرکز فعال است و اساتید روان‌شناس در تخصص‌های مختلف حضور دارند.
 شما می‌توانید جهت گرفتن نوبت از متخصصین از قبل اقدام نمایید و با توجه به موضوع مشاوره و تخصص استاد مورد نظر زمانی برای شما اختصاص داده می‌شود و هماهنگی لازم با شما به‌عمل می‌آید.
  جهت حضور در کارگاه‌های فرزندپروری، روابط همسران، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های جنسی، سبک زندگی اسلامی و راهکارهای مقابله و حل مشکلات زندگی، مهارت مواجهه با همسر ناسازگار، مداخلات روان‌شناختی فرزندان طلاق، فضای مجازی و تاثیرات آن بر خانواده، مدیریت اقتصادی و بحران مالی در خانواده و ... اعلام آمادگی نمایید تا با شما هماهنگ شود.

 با توجه به حمایت هایی که از طرف حامیان صورت می‌گیرد، هزینه مشاوره (که مطابق با تعرفه بهزیستی برای کارشناس ارشد 46 هزار تومان و دکترا 60 هزار تومان است) برای شما فقط 5 هزار تومان می‌باشد.
 در صورت شرکت در نشست‌های خانواده (چتری برای مهرورزی) از یک جلسه مشاوره رایگان برخوردار می‌شوید.

خاطرنشان می شود: نشانی این مرکز در قم، نیروگاه، بلوار شاهد، مجتمع فرهنگی نور می باشد و علاقه مندان جهت گرفتن نوبت و هماهنگی با شماره تلفن: 38854615 داخلی 125 یا داخلی 128 تماس حاصل نمایند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha