پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موکب ۱۰۸۰

حوزه/ معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا روزانه ۲۰ هزار پرس غذای تبرکی در میان زائران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدجواد جهانگیرزاده ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق که در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) انجام شد،‌ با بیان اینکه امسال به صورت شبانه‌روز پنج هزار نفر در موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اسکان داده می‌شوند، مطرح کرد: حضور در کنار مردم عراق برای میزبانی از زائران امام حسین علیه‌السلام افتخار ما است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) توسط خیرین و آحاد مردم تامین شده است، عنوان کرد: در این موکب فعالیت‌های فرهنگی را محور قرار داده تا بتوانیم در راستای نشر فرهنگ اهل بیت(ع) که یکی از رسالت‌های مهم آستان مقدس است به نتایج مورد نظر برسیم.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا روزانه ۲۰ هزار پرس غذای تبرکی در میان زائران توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حوزه عمرانی پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: تلاش می‌کنیم تا بعد از اربعین تکمیل پروژه عمرانی را دنبال کنیم تا بتوانیم در طول ایام مختلف سال به زائران حسینی خدمات مطلوب‌تری را ارائه دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha