جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری همایش «جاماندگان پیاده روی اربعین» در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام صادق جعفر پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی اوج اقتدار و عظمت شیعیان جهان است، گفت: در پیاده روی اربعین می توان قدرت شیعه را به رخ دشمنان اسلام و مکتب تشیع کشاند و با تمام توان فرهنگ عاشورا را به جهانیان مخابره نمود .

وی با بیان اینکه همایش پیاده روی اربعین حسینی اردوی بزرگ تربیتی اخلاقی برای عاشقان و آزادگان جهان است،‌ادامه داد: در سایه اقتدار و شور و شعور حسینی اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جامعه نهادینه خواهد شد و پایه های ایمان و معرفت حسینی به مکتب عاشورا مستحکم تر خواهد شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه قیام عاشورا قیامی از جنس ایمان ،اعتقاد و از جان گذشتگی برای احیای آموزه های ناب اسلام و اهل بیت (ع) بوده است خاطر نشان کرد:در همایش پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می توان ارزشهای ناب عاشورا را در بین عاششقان و دلدادگان مکتب اهل بیت (ع) یافت و با تمام توان از این شاخص ها و ارزش های ناب حراست و پاسداری کرد.

برگزاری همایش جاماندگان پیاده روی اربعین در بروجرد

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 550 هیات مذهبی ثبت شده در شهرستان بروجرد وجود دارد، گفت: همزمان با روز اربعین حسینی همایش جاماندگان پیاده روری اربعین حسینی در این شهرستان با حضور عاشقان مکتب اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه این همایش با عنوان پیاده روی «از حرم تا حرم» از بقعه متبرکه امامزاده ابوالحسن(ع) تا امامزاده جعفر(ع) برگزار خواهد شد، افزود: تبلیغات رسانه ای، میدانی و ...برای حضور پرشور هیئات های مذهبی در این همایش اندیشیده شده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha