سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پیاده روی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: نمایش قدرت نرم افزاری جهان تشبع به جهانیان از اهداف همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی است .

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگاری حوزه در خرم آباد با بیان اینکه اربعین امام حسین(ع) از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است، گفت: در روایات آمده است که در هر قدمی که انسان به سمت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برمی دارد هزاران حسنه و درجه برای او محاسبه شده است .

وی با بیان اینکه اربعین حسینی رویدادی عظیم در ابعاد دینی، سیاسی و اجتماعی است، افزود: اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آثار و برکات فراوانی برای تحکیم پایه های قیام حضرت برای آزادگان جهان در پی خواهد داشت .

استاد حوزه علمیه استان لرستان یا بیان اینکه این روزها جهان نظاره گر حرکتی خودجوش و مردمی از حریت و آزادگی است اظهار داشت:دشمنان اسلام و مکتب تشیع و رسانه های غربی از این شکوه و هیبت خودجوش به حیرت و شگفتی آمده اند .

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه این حرکت عظیم بشری اوج عظمت و اقتدار شیعه محسوب می شود، خاطر نشان کرد: قدرت نرم افزاری جهان تشیع در این حرکت میلیونی و بی نظیر به جهانیان مخابره خواهد شد .

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی امت اسلام در پیاده روی اربعین از جلوه های زیبای این همایش عظیم است گفت:در این برهه زمانی که دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف اعتقادات دینی و معرفتی مسلمانان و شیعیان بکار گرفته همایش عظیم پیاده روی اربعین خنثی کننده توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است .

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه حرارت عشق امام حسین (ع) و اهل بیتش هرگز در دل آزادگان جهان و حقیقت جویان سرد نخواهد شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) متعلق به همه انسان های آزاده جهان است که با شور و شعور در راستای اهداف قیام آن حضرت در حرکت هستند .

حت الاسلام شمسی فر در ادامه با اشاره به اینکه حرکت در مسیر پیاده رووی اربعین حسینی در واقع انتقال و مخابره اهداف قیام سرخ حسینی در جهان است، گفت: معرفی اهداف مکتب اهل بیت (ع) و افشاگری ظلم و ستم صهیونیست،استکبار و همپیمانانش از مهمترین اهداف حضور میلیونی عاشقان در پیاده روی اربعین حسینی است .

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان و رسانه ها و فعالان حوزه دین و اندیشه نیز باید با برپایی منابر و تولیدات بامحتوا در انتقال ارزش های ناب این همایش عظیم در جامعه قدم بردارند، ابراز داشت: در این تولیدات شاخصه های استکبار ستیزی، افشاگری ظلم و ستم،بصیرت افزایی و .. باید به گوش جهانیان برسد.   

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha