جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد

یکی از سخنرانان مذهبی گفت: زائران اربعین حسینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و تکریم این زائران اجر بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد شب گذشته در جمع عزاداران حسینی در موکب آستان حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) با اشاره به اهمیت تکریم زائران حسینی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و تکریم این زائران اجر بسیار زیادی نزد خداوند دارد.

وی اضافه کرد: زائران اربعین هم باید توجه داشته باشند که هر قدمی که در این راه برمی‌دارند ثواب یک حج عمره را به همراه خواهد داشت و به همین علت این افراد باید با معرفت در این راه قدم بردارند.

این سخنران مذهبی با بیان اینکه زائران حسینی نباید از قرائت زیارت اربعین، امین‌الله و جامعه کبیره در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی غافل شوند، تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند که در زیارت نباید به یکدیگر ظلم و برای دیگران مشکلی ایجاد کنند.

وی گفت: اگر افراد در کربلا حضور یابند و قصد زیارت اربعین را داشته باشند از ثواب آن برخوردار می‌شوند به همین علت اگر مشاهده کردند که جمعیت حاضر در حرم‌ها بیش از اندازه است، باید سعی کنند تا زمان زیادی را در کربلا نباشند.

لازم به ذکر است، در این مراسم عزاداری حاج مهدی سلحشور نیز از مداحان برجسته اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha