پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیامبر اعظم

حوزه/ مراسم زیارت پیامبر اعظم (ص) در آستانه فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز رسول مهربانی در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جلسه ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) و نشست هم ‌اندیشی پیرامون برگزاری مراسم زیارت «از بعید» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مراسم معنوی زیارت «از بعید» پیامبر اکرم(ص) در سالروز رحلت آن حضرت در تمامی مساجد محوری و مصلاهای استان با حضور اقشار مختلف مردم و با مشارکت ارگان ها و نهادهای استانی در قالب ستادهای برگزاری مراسم ازبعید در تمامی شهرستان ها و مرکز استان مطابق سال های گذشته برگزار می شود.

در این جلسه مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اطلاع رسانی و حمایت از برگزاری مراسم زیارت از بعید در تبریز و شهرستان ها اقدام به طراحی و چاپ بنرهای تبلیغی جهت نصب در مرکز استان و شهرستان ها اقدام نماید.

همچنین  تصریح شد  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به طراحی و چاپ هفت هزار نسخه زیارت از بعید دارای متن عربی و فارسی از زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) و ارسال به تمامی ادارات شهرستانی اقدامات لازم را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha