سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حضور روحانیون در موکب ها

حوزه/ دبیر ستاد اربعین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از فعالیت یک هزار و ۶۰۰ مبلغ انقلابی در موکب‌های اربعینی مسیر نجف تا کربلا خبرداد.

عباس کاظمی، دبیر ستاد اربعین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره فعالیت بیش از یک هزار و شش‌صد مبلغ انقلابی در موکب‌های مسیر نجف تا کربلا، اظهارداشت: تا به امروز بیش از 1600 مبلغ انقلابی برای بسط و گسترش فرهنگ وحدت اسلامی و تعمیق باورهای دینی مردم و همچنین پاسخ به سؤالات و احکام شرعی در مواکب اربعینی سازمان‌دهی شده‌اند.

وی با اشاره به برخی اقدامات ستاد اربعین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: تولید محتوا، حضور در فضای مجازی، فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای و هماهنگی برای اعزام برخی از کاروان‌ها از جمله اقدامات ستاد اربعین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بوده است.

کاظمی، با بیان اینکه ستاد اربعین جبهه فرهنگی انقلاب، در راستای تکریم زوار غیر ایرانی برنامه‌هایی را تدارک دیده، افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران، محل عبور و مرور زائرینی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، پاکستان، افغانستان و... است، ستاد اربعین جبهه انقلاب اسلامی، یک سری اقدامات فرهنگی برای پذیرایی و هدایت آن‌ها به‌سوی کربلای معلا انجام داده است.

دبیر ستاد اربعین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نقش دادن به ظرفیت‌های مردمی با محوریت هیئت‌های مذهبی را اولویت اصلی این ستاد عنوان کرد و در پایان اظهارداشت: اربعین، نه یک حرکت شیعی، بلکه فرصتی برای تجلی حضور مسلمانان است که باید با تقویت فعالیت‌های دینی-فرهنگی، وحدت بین مسلمین را بیش از پیش افزایش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha