جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی، با سخنرانی آیت الله علم الهدی، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی، با سخنرانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، با حضور سوگواران حسینی، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی مداحان و ذاکران اهل بیت در رواق امام خمینی(ره) به همراه پخش صوت سراسری در اماکن متبرکه رضوی برگزار می شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ظهر روز پنجشنبه 18 آبان ماه مصادف با اربعین حسینی به تبیین «درس‌ها و پیامهای اربعین حسینی» می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و  دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، پس از نماز مغرب و عشا نیز با موضوع «سیره سیاسی اهل بیت(ع)» سخنرانی می کند.

تبیین «ویژگی‌های خانواده عاشورایی و تربیت مهدوی» نیز موضوعی است که هر روز توسط حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی به آن پرداخته می شود.

 براساس این گزارش، حجج الاسلام  والمسلمین حائری زاده، محسن کازرونی و کاظم راشد یزدی از دیگر سخنرانان این هفته حرم رضوی در رواق امام خمینی(ره) هستند.

همچنین حجج الاسلام سید مهدی رضوی نسب، سید جعفر طباطبائی، مشیری، امانی، سرچاهی، رباني، امجدی زاده در شبستان گرم سجدجامع گوهرشاد به تبیین معارف دینی و اهل بیت می پردازند.

انتهای پیام ۳۱۳/۲۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha