پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان به اتفاقات اخیر لبنان اشاره کرد و گفت: اسرائیل بعد از رسوایی در کردستان، به دنبال شیطنت در لبنان است که در آنجا نیز شکست سختی خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، در امروز در دیدار با جمعی از طلاب حوزه علمیه استان، به اتفاقات اخیر لبنان اشاره کرد و گفت: اسرائیل بعد از رسوایی در کردستان، به دنبال شیطنت در لبنان است که در آنجا نیز شکست سختی خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: این افراد مزدور اسرائیل هستند و از خودشان اختیاری ندارند و همیشه مجبور به اجرای دستورات آنها می باشند.

آیت الله طه محمدی مشکل اصلی را مشکل عقلانیت دانست و گفت: اگر افراد در کارها ذره ای عاقل باشند، مشکلات از بین خواهد رفت، اما متاسفانه عقلانیت در دنیا از بین رفته است.

امام جمعه همدان، پیشرفت های چند دهه اخیر را به برکت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:  در گذشته برای ساده ترین بیماری ها فرد را به خارج می بردند اما امروز ده ها کشور دنیا برای درمان به ایران می آیند و این افتخار بسیار بزرگی است.

وی به آفت های نظام آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات دانشگاه ها را باید شناسایی و آسیب زدایی کرد، اما این به معنای تعطیلی دانشگاه نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha