جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تلاش های دشمن برای بایکوت خبری اربعین، نمونه مثال «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، پیش از ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی این سازمان با بیان اینکه همایش پیاده‌روی اربعین بی‌نظیرترین اجتماع مسلمانان پس از عصر ظهور اسلام است، اظهار داشت: حتی اجتماع مسلمانان در حج تمتع نیز به چنین عظمتی نمود پیدا نکرده است و این تصویر از مسلمانان در نگاه جهان، قضاوت خواهد شد لذا اتحاد مسلمانان در دفاع از دین و ارزش‌های خود در دنیا نمود پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به حفظ قران، دین و اهل بیت(ع) در یک حرکت جهانی، عنوان کرد: این حرکت جهانی تنها به زیارت منتهی نمی‌شود و در بردارنده آرمان مشترک مسلمانان است که این آرمان همان رهایی مستضعفین از ظلم و ستم است‌.

وی با بیان اینکه اسلام تنها با یک قیام جهانی می‌تواند هدف خود را به دنیا نشان دهد و لرزه بر اندام ظالمان بیندازد، تصریح کرد: در حقیقت همایش اربعین حسینی در واقع جلوه‌گاه تولی و تبری مسلمانان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد: در روایات نیز بر زیارت معصومین تاکید شده است و در واقع زیارت اربعین از نشانه‌های بارز یک مومن محسوب می‌شود، لذا این همایش جهانی، یکی از شعائر الهی است تا جمعیتی عظیم از هر جای دنیا با هدفی مشترک به زیارت امام حسین(ع) بروند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: تجمیع این تعداد مسلمان، نشان‌دهنده وحدتی بزرگ در دفاع از مرزهای اسلام و تشیع است.

وی به جایگاه مراسم زیارت اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه عزت مسلمانان وابسته به این مراسم شده، دل‌های مردم متوجه زیارت اربعین حسینی است و بحمدالله شاهد این هستیم که هر سال، تعداد افرادی که در این مراسم شرکت می‌کنند، زیاد می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در ارتباط با فعالیت های دشمنان اسلام برای بایکوت خبری این مراسم عظیم، گفت: به حول قوه الهی این رویداد عظیم تاثیربسزایی در جهان و منطقه داشته و باعث شده تا مردم بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته به این سفری معنوی اعزام شوند و به نوعی می توان گفت عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha