پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محسن افضل آبادی- مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی با اشاره به هجمه های دشمنان، گفت: ضرورت تربیت نیروهای توانمند و زبده در جهان امروز، بر حسب آماج توطئه ها و دسیسه های دشمنان احساس می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محسن افضل آبادی، مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد، صبح امروز در دیدار اساتید و طلاب این مرکز با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، با بیان این که در طول تاریخ ائمه اطهار(ع) و علما همواره در مواجهه با تهدیدات به دنبال توانمند سازی و تربیت نیروهای متخصص بودند، گفت: بر این اساس ضرورت تربیت نیروهای توانمند و زبده در جهان امروز، بر حسب آماج توطئه ها و دسیسه های دشمنان احساس می شود.

مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد با بیان این که امروز دشمن با همه نحله های نوظهور به میدان آمده و در کلام و تفسیر با وارد کردن شبهه و تحریف، ایجاد مشکلاتی کرده است، خاطر نشان کرد: برترین روش برای مقابله با این دسیسه های و توطئه های بی پایان، تربیت نیروهای متخصص و بهره گیری از آموزه های ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به این که مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد با پشتوانه 15 ساله و با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان امسال برای سومین سال پذیرش طلبه داشته است، ابراز کرد: این مرکز همه همت و توان خود را به کار بسته تا در حوزه تربیت نیروهای متخصص بتواند در جامعه اثرگذاری و نقش آفرینی داشته باشد.

حجت الاسلام افضل آبادی در پایان نسبت به پیشرفت مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و تربیت اساتید متخصص، توانمند و زبده ابراز امیدواری کرد.

شایان ذکر است، در این دیدار حجج اسلام والمسلمین مهدوی ارفع، معاون آموزش و اسفندیاری، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha