چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدینه‌الزائرین عتبه حسینی

حوزه/ محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) به همراه جمعی از مسئولان این موکب از شهرک زائرسرای عتبه حسینی واقع در مسیر نجف به کربلا بازدید و با مدیران این مجموعه گفت‌و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز به همراه حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید جهانگیرزاده معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با هشام هاشم‌العمیدی مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام دیدار و بر افزایش تعاملات موکب آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و این مدینه‌الزائرین در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

 

وی ضمن تقدیر از همکارهای این مجموعه در راستای ارائه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: امیدواریم به صورت متقابل، در شهر کریمه اهل بیت(س) نیز بتوانیم میزبانی خوبی از زائران حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خدمات مطلوبی در مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام زیر نظر عتبه حسینی به زائران اربعین ارائه می‌شود، تصریح کرد: احداث و فعالیت گسترده این مجموعه مورد عنایت امام حسین علیه‌السلام خواهد بود.

مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه خادمی زائران امام حسین علیه‌السلام توفیق بزرگی است که قسمت هر فردی و مجموعه‌ای نمی‌شود، عنوان کرد: این موکب برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تلاش می‌کند.

هشام هاشم‌العمیدی نیز  در این دیدار با اشاره به این که طرح احداث ۱۰ شهرک ویژه زائران در مسیر بصره به کربلا طی سال‌های اخیر دنبال شده، اظهار کرد: در مرز کویت و عراق یکی از شهرک های زائر سرا با مساحتی بیش از ۱۲ هزار متر مربع افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از شهرک های ویژه زائران وابسته به  عتبه حسینی در مرز مهران در حال تکمیل شدن است، اضافه کرد: در مرز مهران هر چند شاهد تردد گسترده زائران هستیم اما امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز در این مرز پیش‌بینی نشده است.

مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی علیه‌السلام عتبه حسینی با تاکید بر اینکه امسال موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به پیشرفت‌های بسیاری رسیده، مطرح کرد: ارتباط مستمر با این موکب در طول سال دنبال می‌شود تا بتوانیم از زائران حسینی به صورت مطلوب‌تری میزبانی کنیم.

وی از حضور گسترده زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی یاد کرد و ادامه داد: امسال حرکت زائران در مسیر زودتر از سال گذشته آغاز شده است، جمعیت روز چهاردهم صفر سال گذشته با روز دهم صفر امسال برابر بوده است.

لازم به ذکر است، شهرک زائرسرای امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) زیر نظر عتبه حسینی برپا شده و در مسیر نجف به کربلا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رفاهی، به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha