پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمایشگاه رسانه های دیجیتال

حوزه/ نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، روز شنبه ۲۰ آبان، با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، ساعت 10 صبح روز شنبه 20 آبان، با حضور دکتر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم همچنین از سه دستاورد مهم در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی می شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال است که انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و  متخصصین پرداخته می شود.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha