جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرلتی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با بیان اینکه براساس آیات قرآن باید دستوری که یک مدیر می دهد شفاف باشد، گفت: اگر یک مدیر، استاد دانشگاه و معلم توقع دارد که دانش آموز، دانشجو و مردم به دستوراتش خوب عمل کنند باید خود او هم به آن دستوری که می دهند درست عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در جمع دانشجویان در مسجد دانشگاه کاشان، به رسالتی که اساتید، معلمین و مدیران نسبت به دانشجویان، دانش آموزان و اقشار جامعه دارند، اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات قرآن، یک معلم، استاد دانشگاه و یک روحانی باید نحوه دستور دادن و سفارش کردن را بلد باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با بیان اینکه براساس آیات قرآن باید دستوری که یک مدیر می دهد شفاف باشد، گفت: اگر یک مدیر، استاد دانشگاه و معلم توقع دارد که دانش آموز، دانشجو و مردم به دستوراتش خوب عمل کنند باید خود او هم به آن دستوری که می دهند درست عمل کنند.

وی با بیان این که دستور یک مدیر و استاد باید جامع باشد، افزود: اگرمی خواهیم به عنوان یک مدیر و راهنمای خوب باشیم، باید اسم مردم  را با احترام و درست صدا کنیم تا آنها احترام ما را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان این که یک مدیر باید تصمیم عاشقانه، آگاهانه و با کیفیت درکارهایش بگیرد، گفت: یک مدیر و استاد باید تصمیمی که می گیرد براساس اکراه نباشد، بلکه براساس عشق باشد.

وی در ادامه با تاکید برانس هرچه بیشتر دانشجویان با قرآن، گفت: اگر دانشجویان همزمان با تحصیل روزی ده دقیقه سر سفره قرآن بشینند، پس از فارغ التحصیلی، با مشکلی مواجه نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به تاثیرگذاری قرآن در آرامش روح و روان دانشجویان اشاره کرد و افزود: اگر دانشجویان روزی پنج دقیقه وقت خود را به یاد گیری تفسیر قرآن اختصاص دهند، ضمن  این که قادر به پاسخ به سوالات خود خواهند بود،  مشکلات روحی و روانی آنها نیزحل خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha