پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شمس الدین احمدی-مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان

حوزه/ حجت الاسلام احمدی، حضور پرشور و با شعور بسیار بالای شیعیان جهان در مراسم عظیم بین المللی اربعین حسینی را ستودنی دانست و تصریح کرد: حضور میلیونی در اربعین نشان دهنده اقتدار و رویکرد وحدت گرایانه تشیع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، امروز در جمع روحانیون، فرماندهان و پرسنل سپاه کاشان، ضمن تسلیت اربعین حسینی، ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری را عامل ماندگاری شیعه دانست و گفت: در بعد سخت افزاری شیعه همان طور که در طول تاریخ همیشه از آرمان ها، باورها و داشته های خود دفاع کرده است، در حال حاضر نیز در مقابل سلطه گران در سراسر دنیا ایستاده است.

وی با تاکید بر این که در بعد نرم افزاری اندیشمندان و مبلغان دینی باید بیشتر کار کنند، برجسته ترین بعد نرم افزاری شیعه را راهپیمایی اربعین حسینی دانست و افزود: هیچ کشور و یا مذهبی توان جمع کردن بیش از 20 میلیون جمعیت را در یک زمان و نقطه خاص ندارند، لذا این توانایی و افتخاری است که فقط نصیب شیعیان شده است .

حجت الاسلام احمدی، حضور پرشور  و با شعور بسیار بالای شیعیان جهان در مراسم عظیم بین المللی اربعین حسینی را ستودنی دانست و تصریح کرد: حضور میلیونی در اربعین نشان دهنده اقتدار و رویکرد وحدت گرایانه تشیع است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری زیادی که اهل بیت(ع) بر روی اربعین حسینی کردند، افزود: این که خیل عظیم جمعیت به منظور تجدید بیعت با آرمان های حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) عازم کربلای معلی می شوند، نشان از عظمت قیام حسینی دارد .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، حضور  چشمگیر مردم سراسر جهان در اربعین حسینی را موجب افتخار شیعه دانست و گفت: این حضور میلیونی موجب بهت و حیرت دوست و دشمن در سراسر جهان شده است .

حجت الاسلام احمدی، دفاع از مظلوم، زیر بار ظلم نرفتن و مبارزه با ظالم را علت ماندگاری شیعه در تمام دوران تاریخ دانست و افزود: شیعیان همیشه با ظالمین مقابله و مبارزه کرده اند و در مقطع فعلی نیز به حمایت از مظلومین در تمام نقاط جهان برخاسته اند.

وی در پایان، تشیع انگلیسی را خطری جدی دانست و با بیان اینکه شیعه امروز در دنیا آبرو دارد، گفت: دشمنان قسم خورده برای این که آبروی شیعه را ببرند با سرمایه گذاری و نفوذ در عزاداری ها به دنبال انحراف آرمان های امام حسین(ع) هستند، لذا شیعیان خصوصا هیئت های عزاداری، روحانیون، نویسندگان، اصحاب رسانه، و ... باید از عزت و افتخاری که در دنیا با خون سید الشهداء(ع) و یارانش درصحرای کربلا نصیبشان شده، با تمام وجود پاسداری و محافظت کنند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha