پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: حرکت عظیم و باشکوه اربعین حسینی که در هیج جای جهان شبیه ندارد هم برای دوستان سبب خوشنودی هست و هم باعث ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی صبح امروز در حاشیه مراسم اربعین حسینی که در شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: این که میلیون ها نفر عاشق از جای جای عالم و به عشق امام خود در کشوری که دردهای بی انتهایی را به همراه ملت خود دیده و در دوران رژیم بعث و آمریکا شاهد به تاراج رفتن ثروت و اقتدار و عزت خویش بوده و از این حیث در خود آلام فراوانی را حس می کند، نمی تواند جز از عشقی که آن مردم به مولای خود دارند، نشآت بگیرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار ادامه داد: حرکت عظیم و راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی که در هیج جای جهان شبیه ندارد، هم برای دوستان سبب خوشنودی هست و هم باعث ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

این کارشناس حوزوی عنوان کرد: این حضور میلیونی در اربعین حسینی نشات گرفته از همدلی تمام مسلمانها که اعم از اقوام و نژادهای مختلف با یک هدف مشترک دال بر اتحاد تمامی مسلمانانمی باشد، است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha