شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دسته های عزاداری مراسم اربعین حسینی را در کربلا آغاز کردند

حوزه/ گشایش قبر، آسانی فشار قبر و راحتی از سؤالات دو فرشته در قبر از آثار و برکات پیروی از معصوم(ع) است و اگر انسان در دنیا با اهل بیت(ع) همراه باشد و آنچه را آنها گفتند در زندگی اجرا کند به راحتی نجات پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی پیش از امروز در مراسم اربعین حسینی(ع) که با حضور  آیت الله العظمی وحید خراسانی، روحانیون و اقشارمحتلف مردم دربیت معظم له درقم برگزار شد با بیان اینکه اعمال حسنه مانند نماز، کارهای خیر و زیارت ولی عصر(عج) باعث روشنایی جمال انسان خواهد شد، افزود: اگرانسان خود را در مسیر هدایت قرار دهد، قطعا هدایت خواهد شد.

سخنران این مراسم با بیان اینکه راه دیگر هدایت آدمی،نوکری و پیروی از معصوم(ع) است،اظهار داشت:اگر آدمی در این راه قرار گیرد چشم به او به خیلی از حقایق روشن خواهد شد.                                                          

وی با بیان اینکه دیگر اثر پیروی از معصوم(ع)، گشایش، آسانی فشار قبر و راحتی از سؤالات دو فرشته در قبر است، عنوان کرد: اگر انسان در دنیا با اهل بیت(ع) همراه  باشد و آنچه را آنها گفتند در زندگی اجرا کند به راحتی از فشار قبر عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی راه نجات انسانها را در اطاعت و پیروی از معصوم(ع)  عنوان و بر ادامه راه شهدا، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و  پاسداشت باشکوه تر اربعین تاکید کرد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha