سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فرماندهان حشدالشعبی با مسؤولان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) دیدار کردند

حوزه/ جمعی از فرماندهان انصارلله حشدالشعبی عراق امروز با حضور در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با مسئولان این موکب دیدار و گفت‌و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید غالب‌الموسوی، فرمانده انصارلله حشدالشعبی امروز با هیأت همراه خود در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) حضور یافت و با جمعی از مسئولان این موکب دیدار کرد.

محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب و معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در این دیدار به تشریح عملکرد موکب این آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا پرداخت و بر استفاده از ظرفیت‌های انصارلله حشدالشعبی در موکب آستان حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) تاکید کرد.

گفتنی است، فرمانده انصارالله حشدالشعبی نیز در حاشیه این دیدار از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید و از زحمات موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در این راستا تقدیر کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) نیز در این دیدار حضور داشتند.

لازم به ذکر است، در این دیدار پرچم و هدایایی متبرک از آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به فرمانده انصارالله حشدالشعبی و هیأت همراه وی اهدا شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha