جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مردم عراق تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی به کار می‌گیرند، گفت: خادمان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) باید قدردان فرصت خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در مراسم اختتامیه فعالیت‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا با بیان این که خدمت به زوار امام حسین(علیه‌الاسلام ) افتخار بزرگی است که قسمت خادمان آستان حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) شده، اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که هم نعمت خادمی زائران حسینی را به ما عطا کرده و هم نام ما را در لیست زائران حسینی قرار داده است.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین شاهد این هستیم که مردم عراق تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی به کار می‌گیرند، افزود: خادمان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) باید قدردان فرصت خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام باشند چرا که کار آنها اجر و ثواب زیادی نزد خداوند خواهند داشت.

معاون فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) با ابلاغ سلام تولیت به خادمان موکب این آستان تصریح کرد: در جمع خادمان کسانی را داریم که بیش از ۵۰ روز در عراق حضور دارند که باید از خانواده‌های آنها نیز به علت فداکاری که انجام دادند تشکر کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha