جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شيخ جواد الخالصي از علمای عراق

حوزه/ تجمع علمای مسلمین لبنان ازحجت الاسلام و المسلمین شیخ جواد الخالصی از علمای عراق استقبال و پیرامون اوضاع منطقه به صورت عموم و لبنان و به طور خاص گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان از حجت الاسلام و المسلمین شیخ جواد الخالصی از علمای عراق که در دومین اجلاس جهانی اتحاد علمای مقاومت در لبنان حضور یافت، استقبال و پیرامون اوضاع منطقه به صورت عموم و لبنان و به طور خاص گفت‌وگو کرد.

شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیریه تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: شیخ الخالصی از مکتب وحدت اسلامی عراق و فرزند آیت الله محمد خالصی زاده یکی از برجسته ترین پرچمداران وحدت اسلامی و ملی عراق است که با فتنه انگیزی در عراق مبارزه کرد.

شیخ عبد الله تاکید کرد: فتنه مذهبی اگرچه گاه گاهی خودش را نشان می دهد، اما امثال شیخ الخالصی هستند که با آن مبارزه کنند و جلوی آن را بگیرند.

شیخ الخالصی از تلاش هایی که در جهت موفقیت آمیز بودن همایش "وعده حق" در لبنان صورت گرفت، تشکر کرد و گفت: این همایش با وجود برخی موارد منفی، ممتاز بود.

وی در خصوص برپایی حکومت کردی گفت: بعد از این که پیروزی های بسیج مردمی آنان را شگفت زده کرده بود، می‌خواستند از طریق برپایی این حکومت، فتنه و جنگ های نژادی و مذهبی راه بیاندازند.

شیخ الخالصی با تاکید بر این که انقلاب از طریق بسیج مردمی، خواسته ها و توطئه های آنان را ناکام گذاشت، افزود: مقاومت رو به افزایش است و ما به عنوان علما باید این مسیر را پیگیری کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha