پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به این که بایکوت خبری رسانه های غربی مانع انتقال پیام اربعین به دنیا نشد گفت: هیچ گاه گذشت زمان باعث نشده تا قیام حسینی کهنه و فرسوده شود، این عشق امری خدادادی و فراتر از محاسبات مادی و ظاهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی، صبح امروز در نشستی با رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی و کارگروه معنوی یاوران اربعین که در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، ضمن باشکوه دانستن مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال بسیار باشکوه تر از سال های گذشته بود که جای شکرگزاری دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری افزود: اربعین نماد خدا محوری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت است که امسال با حضور میلیونی ملت ایران و حتی از کشورها و ادیان مختلف با شکوه خاصی برگزارگردید.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی ادامه داد: مردم با حضور با شکوه خود در این مراسم معنوی به دنیا اعلام کردند  تا زمانی که راه امام حسین(ع) را ادامه می دهیم، زیر بار ظلم نخواهیم رفت و اگر امروز در مقابل زورگویان ایستادگی می کنیم به تاسی از آن حضرت است.

معاون فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این که مقام معظم رهبری فرمودند تصویرشان در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی نباشد و بعد هم آیت الله العظمی العظمی سیستانی این تأکید را داشتند، برای شکل گیری و تقویت وحدت در راهپیمایی اربعین حسینی بود.

وی تصریح کرد:  این مراسم به یک راهپیمایی بین المللی تبدیل شده و زائرانی از کشورهای مختلف دنیا در آن حضورداشتند که  امیدواریم این مشعل عظیم که روز به روز پر نورتر ‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی بیان  افزود: استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته آن‌ها از این که بزرگ‌ترین تجمع جهانی شیعیان را به نمایش بگذارند، وحشت دارند و سی ان ان، بی بی سی و بقیه رسانه‌ها چرا این حرکت عظیم را پوشش نمی‌دهند؟ آن‌ها فکر می‌کنند با بایکوت خبری این مراسم می‌توانند نور الهی را خاموش کنند، غافل از این که این نور الهی روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه قزوین در مسیر نجف به کربلای معلی اظهار کرد: روحانیون اعزامی فعالیت خوبی داشتند و بین نمازها احادیث و نکات کوتاه را بیان می کردند که در مجموع بسیار تاثیر گذار بود و جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha