جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 431102
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
سلام بچه ها

حوزه/ سیصد و سی و دومین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان سلام بچه‌ها از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیصد و سی و دومین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران، با عنوان "سلام بچه‌ها"، ویژه آبان 1396 به مدیرمس‍ؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم چاپ و روانه بازار شد.

در این شماره از ماهنامه سلام بچه‌ها مطالبی همچون: «صفحه خدا»، «سرمقاله/ دو کشف»،‌ «شعر/ ای کاش می‌رفتم»، « مکتب خانه‌ی میرزا عباد/ میرزا عباد سفر به خیر »، «معارف/ به سمت خورشید»، «دانش ایرانی/ موشک‌های قهرمان از ایران تا آسمان» و«حرفهای ناگفته/ الان که نوجوان شده‌ام» گردآوری شده است.

«گفت‌وگو/ مرشد بچه»، «رهبر سیزده ساله ما در برابر تانک»، «داستان/ قسمت»،  «ابر قدرت بی قدرت»، «جاده بهشت/ روزهای جنگ و باران»، «اتاق مشاور»، «داستان/ لیوان آب» از دیگر موضوعات مطرح شده در این ماهنامه است.

 در بخشی پایانی ماهنامه با عنوان آسمانه موضوعاتی همچون «شعر/ نه رنگ، نه نقش»، «سرمقاله/ کتابخانه‌ی ما را دعا کنید!»، «داستان / وضعیت اورژانسیه!»، «شعر/ ماهی – یک روز آفتابی» و «داستان/ وقتی همه خواب هستند» به چشم می‌خورد.

گفتنی است، قسمت آسمانه مخصوص نوشته های نوجوانان است که برای سلام بچه ها ارسال کرده اند و به کوشش فاطمه بختیاری تهیه و تنظیم می‌گردد.

 سیصد و سی‌ و دومین شماره ماهنامه سلام بچه‌ها به سردبیری سید سعید هاشمی در 52 صفحه به قیمت 4500 تومان چاپ و روانه بازار شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha