شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
چین

حوزه/ سی‌ودومین اجلاسیه سالانه اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) با مشارکت جامعةالمصطفی، در شیان چین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عطاران، نماینده جامعه المصطفی(ص) در چین، در سی‌ودومین اجلاسیه سالانه اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه در شیان چین، مطالبی درباره تحولات، نوآوری و انعطاف در تحصیلات تکمیلی، براساس استعداد و فرهنگ مخاطب در جامعةالمصطفی  ارائه نمود.

گفتنی است یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای شرکت در اجلاسیه شیان چین، عضویت در تفاهم‌نامه جامع اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه با سازمان ملل متحد در امور آکادمیک است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از ظرفیت‌های آن استفاده نمودش.

یادآور می‌شود، همه واحدها و صفوف جامعه المصطفی(ص) با ارائه و فرستادن طرح‌ها، پیشنهادات و منویات خود درباره همکاری‌های بین‌المللی به واحد سازمان‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی خارج ایران، از طریق معاونت ارتباطات و بین‌الملل، می‌توانند از خدمات این اتحادیه‌ها استفاده مطلوب نمایند.

شایان ذکر است جامعه المصطفی(ص) در اتحادیه‌های مهمی عضویت دارد که در برنامه‌های آنها مشارکت فعال دارد، به شکلی که آیت‌الله اعرافی در سال ۲۰۱۵، به عنوان عضو اصلی شورای سیاست‌گذاری و مشورتی اتحادیه یادشده در جهان اسلام، دعوت به همکاری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha