شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: ملت ایران باید در مسیر مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی با یکدیگر یک‌صدا باشند، چرا که وحدت و هوشیاری ملت خنثی‌کننده توطئه‌های شوم دشمن است‌ .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین، با اشاره به وظیفه عمومی اقشار مختلف جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی،  گفت: اقشار مختلف جامعه اسلامی، در مقابل دشمن یک وظیفه عام و یک وظیفه خاص دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین افزود: تمامی ملت اسلامی وظیفه دارند که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و سلطه‌گری‌های دشمن با قدرت و اقتدار ایستادگی کنند و مدافع اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت‌فقیه، جایگاه عمومی کشور و حاکمیت دینی دفاع باشند.

وی با اشاره به این که توطئه دشمن برای مبارزه با ارزش های فرهنگی یک جامعه الهی در مجموعه ای که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند، اتفاق می افتد، ادامه داد: ابزارهای شبیخون فرهنگی دشمن ماهواره و تولیدات سمعی و بصری است که با محوریت تحریک و نگاه حیوانی به لذت ها به جوان های جامعه تزریق می شود.

حجت الاسلام  مصطفایی اظهار کرد: یکی دیگر از ابزارهای فرهنگی دشمن برای مقابله با جوامع اسلامی، اختلاف افکنی است که می بینید با پشتیبانی و فربه کردن تندروهای تکفیری به نام اسلام، مسلمانان را ذبح می کنند و جهاد نکاح راه می اندازند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: توطئه دشمن در حوزه اقتصادی امروز در میان مردم بسیار احساس می شود و از این رواست که مقام معظم رهبری با تیز بینی و درایت سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را هم خطاب به عموم مردم و هم خطاب به جوامع نخبگانی کشور ابلاغ می کنند.

وی با اشاره به این که یکی از ابعاد جنگ های اقتصادی که دشمن امروز به راه انداخته، تحریم است که باید با درایت و پافشاری بر اصول اقتصاد مقاومتی بر آنها غلبه کرد، گفت: آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که اگر بخواهند با زبان زور با ملت ایران سخن بگویند، شکست خواهند خورد و تاکنون نیز زبان زور آنها در برابر ملت ایران راه به جایی نبرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha