شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز به تاثیرات فضای مجازی در کاهش مطالعات مردم اشاره کرد و افزود: متاسفانه اکثر مردم بیشتر وقت گرانبهای خود در این شبکه ها سپری می کنند و به مطالعه مطالبی می پردازند که یا دروغ است و یا براساس شنیده ها می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز، امروز در دیدار کتابداران این شهرستان با بیان این که برای ارتقای فرهنگ مطالعه باید کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: بهترین سخنگو کتاب است و باید کتابداران برای گسترش فرهنگ مطالعه جدی اقدام کنند.

وی به تاثیرات فضای مجازی در کاهش مطالعات مردم اشاره کرد و افزود: متاسفانه اکثر مردم بیشتر وقت گرانبهای خود در این شبکه ها سپری می کنند و به مطالعه مطالبی می پردازند که یا دروغ و یا براساس شنیده ها می باشد، مشغول هستند.

حجت الاسلام محی الدینی به کارهای مثبتی که کتابخانه های عمومی و کتابداران می تواند در جذب مردم به سمت کتاب و کتابخوانی کمک کند، اشاره و خاطر نشان کرد: این مراکز می توانند با برگزاری مسابقات کتابخوانی و اهدای جوایز ارزنده مردم را به سمت این مراکز مهم فرهنگی سوق دهند.

امام جمعه شهرستان مهریز اظهار کرد: نماز جمعه شهرستان مهریز در هر حال آماده کمک برای رونق کتابخوانی در استان است و می توانیم با برنامه ریزی های دقیق اهمیت مطالعه را به مردم و بالاخص نسل جوان بشناسانیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha