چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مهدوی نژاد - سمنان

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با بیان این که حب‌الحسین (ع) رمز وحدت مسلمانان جهان است، گفت: اجتماع میلیونی مردم در کنگره عظیم اربعین حسینی تنها متعلق به شیعیان نبود، بلکه همه آزادگان عالم را از اقصی‌نقاط عالم زیر این پرچم و بیرق اسلام جمع کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع میلیونی تشیع در کنگره عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی، اظهار داشت: اجتماع میلیونی زائران اربعین حسینی یک مانور بزرگ قدرت جهان اسلام بود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه حضور میلیونی زائران اربعین حسینی انسان را به یاد حقانیت سخنان حضرت زینب (س) خطاب به یزید در روزهای اسارت می‌اندازد، تصریح کرد: این حضور نشانه تحقق وعده حضرت زینب (س) مبنی بر ماندگاری نام اسلام است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی دشمنان را مأیوس کرد، افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی دشمنان را مأیوس و تمام برنامه‌های شومشان را نقش بر آب کرد و عظمت اسلام ناب محمدی (ص) را بیش‌ازپیش به جهانیان نشان داد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با بیان اینکه حب‌الحسین (ع) رمز وحدت مسلمانان در جهان است، خاطرنشان کرد: اجتماع میلیونی مردم در کنگره عظیم اربعین حسینی تنها متعلق به شیعیان نبود، بلکه همه آزادگان عالم را از اقصی‌نقاط عالم زیر این پرچم و بیرق اسلام جمع کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha