جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/ حجت الاسلام حسینی مقدم به فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اشاره و گفت: بیش از دو هزار دانش آموز از محل اجرای موقوفات بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ظهر امروز در دیدار اعضای دفتر همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با امام جمعه قم، به گستردگی اداره آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش می تواند به لحاظ میزان گستردگی و تعاملات بین دستگاه ها فعالیت های فراوانی را در زمینه های مختلف آموزشی و فرهنگی انجام دهد.

وی محور های فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه استان قم را مد نظر قرار داد و افزود: یکی از محور های فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه استان قم در فرصت های تبلیغی، اعزام مبلغ است که بحمدالله ظرفیتی مناسب برای مدارس است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم به فعالیت های این اداره خیریه در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اشاره و عنوان کرد: بیش از دو هزار دانش آموز از محل اجرای موقوفات بهره مند شده اند.

خاطر نشان می شود: در این جلسه امام جمعه پردیسان، امام جمعه بخش جعفریه، رئیس آموزش و پرورش بخش کهک، رئیس آموزش و پرورش بخش جعفریه و روسای نواحی استان به ارائه گزارش پرداختند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha