جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه موقت ساری

امام جمعه موقت ساری به اظهارات اخیر مقامات آل سعود در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رژیم آل سعود کوچکتر از آن است که بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان، به سیاست های خصمانه آل سعود در برابر کشورهای اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: امروز رژیم آل سعود به درماندگی رسیده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آتش فتنه ای که عربستان آغاز کرده دامن خودشان را خواهد سوزاند، افزود: آل سعود جنایت کار با  اقدامات جنون آمیز در منطقه، پایان عمر خفت بار خود را می گذراند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: تلاش رژیم فاسد و ظالم سعودی در خاموش کردن نور اسلام ناب در جهان بی فایده است، چون وعده الهی، گسترش جهانی اسلام ناب محمدی و نابودی و ذلت منافقان و کافران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به حکومت اشغالگر قدس و حکومت ظالم و ستمگر آل سعود، گفت: این دو رژیم ظالم دو روی یک سکه بوده و منحوس و پلید هستند و جنایات و خیانت آنها بر بشریت و مسلمانان، بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این که آل سعود با چراغ سبز آمریکا و حمایت های رژیم صهیونیستی کشتار مردم بی گناه یمن را آغاز کرد، افزود: چرا کشورهای عربی برای دفاع از مردم مسلمان و بی‌دفاع غزه ائتلافی تشکیل نمی‌دهند و مسلمانان یمنی را زیر رگبار موشک‌های خود می‌گیرند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: هرجا در جهان ظلمی صورت می‌گیرد باید به سازمان‌ملل پناه برد، اما زمانی‌که سازمان‌ملل و شورای امنیت به طور آشکار از این جنایات حمایت می‌کنند، چاره‌ای جز مقاومت و ایمان به توان داخلی نمی‌ماند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که رژیم آل سعود با جنایت های یمن، زمینه سقوط و نابودی خود را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: این رژیم سرسپرده که فرمان بر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است با اقدامات مذبوحانه اش دیگر هیچ جایگاهی در میان کشورهای اسلامی ندارد.

وی با تأکید براین که سرنوشتی همچون صدام و دیگر دیکتاتورهای ملعون منطقه برای رژیم آل سعود متصور است، تأکید کرد: این رژیم نامشروع دیگر به پایان نزدیک شده و دیگر راه برگشتی برایش باقی نمانده است.

حجت الاسلام قاسمی بیان داشت: آنهایی که شعار حقوق بشر می دهند اکنون در برابر یاوه گویی های رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ساکت نشسته اند و در مقابل مظلومیت زنان و کودکان مسلمان یمن خاموش شده اند که این مسأله بیانگر عدم درایت و بی حاصل بودن حقوق بشرشان است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که مردم و کودکان بی گناه یمن ماه ها است در قحطی و کمبود مطلق دارو به سر می برند، خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان به اصطلاح حقوق بشری نیز تنها در حد تماشاچی این جنایت ها هستند.

وی با تأکید بر این که کشورهای اسلامی باید علیه جنایت های آل سعود در منطقه قیام کنند، تصریح کرد: این رژیم جنایت کار و کودک کش بسیاری از گروه های تروریستی در خاورمیانه و سایر نقاط جهان را حمایت مالی می کند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود به اظهارات اخیر مقامات آل سعود در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رژیم آل سعود کوچکتر از آن است که بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جمهوری اسلامی پاسخ هر تحرکی را شدید ترین وجه ممکن خواهد داد، افزود: ایران اسلامی در دفاع از کشور و تمامیت ارزی خود با کسی تعارفی نخواهد داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha