چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی

حوزه/ دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گفت: با توجه به تأکید علما بر علمیت مهدویت، ایجاد ستادی برای هماهنگی مؤسسات مختلف مرتبط با این مسئله ضروری است و مسئولان هم باید نگاه صحیح و مبتنی بر اصول و مبانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین کلباسی امشب در دیدار اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با آیت الله اعرافی با بیان اینکه در کشورمان در بسیاری از امور راهبرد یا نداشته یا کم داریم گفت: در مورد مهدویت این موضوع بسیار حساس‌تر است و راهبردهای تبلیغی و مسائل مختلفی در مورد مهدویت مطرح هستند.

وی بیان کرد: در مورد مهدویت ارگان‌های مختلف در این موضوع به روش‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و هماهنگی لازم را با یکدیگر ندارند.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گفت: در سال‌های گذشته با آسیب‌های متعددی در مورد مهدویت مواجه بودیم و اگر موضع‌گیری علما نبود خطرات بسیاری بحث مهدویت را تهدید می‌کرد و البته همچنان تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکید علما بر علمیت مهدویت، ایجاد ستادی برای هماهنگی مؤسسات مختلف مرتبط با این مسئله ضروری است و مسئولان هم باید نگاه صحیح و مبتنی بر اصول و مبانی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین کلباسی گفت: اگر در مورد مهدویت به درستی عمل نشود خطرات بسیاری به وجود خواهد آمد که بارها این خطرات انقلاب و جامعه را تهدید کرده است.

وی ابراز داشت: هدف ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی این بوده است که در مورد مسائل مهدوی تصمیم‌گیری و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گفت: این ستاد کار اجرایی انجام نمی‌دهد بلکه در مورد مسائل مربوط به مهدویت هماهنگی‌هایی اعم از مشخص کردن راهبردها و تقسیم‌کاری ایجاد می‌کند.

وی افزود: همکاری‌های خوبی ایجاد شده است و امیدواریم با همراهی مسئولان و تأکیدهایی که می‌شود قدم‌هایی در تحکیم اصولی، پایه‌ای و علمی مهدویت برداریم و از آسیب‌ها جلوگیری کنیم و همچنین راهبرد درستی در این مورد تدوین شود.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha