جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک روحانیون به زلزله زدگان

حوزه/ با توجه به فراخوان صورت گرفته برای امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله در استان کرمانشاه، طلاب خواهر و برادر در شهرستان های سرپل ذهاب، دالاهو و قصر شیرین در کنار سایر نیروها و امدادرسان مشغول به خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند.

حجت الاسلام سجاد کریمی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به فراخوان صورت گرفته برای امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، تمامی طلاب خواهر و برادر و روحانیون شهرستان های سرپل ذهاب، دالاهو و قصر شیرین در کنار نیروهای بسیج و امدادرسان مشغول خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه افزود: علاوه بر خدماتی مانند آوار برداری و امدادرسانی، حضور طلاب و روحانیون در بین مردم با توجه به تلفات گسترده، به منظور بیان مسائل شرعی و احکام و غسل و نماز میت ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: آماده ایم که در صورت اعلام نیاز مجدد از سوی ستاد بحران، سایر طلاب استان کرمانشاه نیز برای امداد رسانی به مناطق آسیب دیده اعزام شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدوی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه افزود: علاوه بر خدماتی مانند آوار برداری و امدادرسانی، حضور طلاب و روحانیون در بین مردم با توجه به تلفات گسترده، به منظور بیان مسائل شرعی و احکام و غسل و نماز میت ضروری است. بیان اینکه کار ضروری طلاب بیان مسائل شرعی و غسل و دفن و کفن است، درست نیست، بخش مهمتر همدلی و همراهی با آسیب دیدگان و کمکرسانی به هر نحوی است