پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان ـ مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: طلاب و روحانیون این استان در سریعترین زمان ممکن در قالب اردوهای جهادی به یاری زلزله دیدگان استان کرمانشاه بشتابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور، صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه استان کردستان، معاونین و اساتید در حوزه استان، در سنندج برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان گفت: زلزله ای که شب گذشته بخشی از مناطق غربی به ویژه استان کرمانشاه و کردستان را لرزاند، باعث نگرانی و وحشت بسیاری از شهروندان این مناطق شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه زلزله مشیت الهی است، افزود: در این حادثه دلخراش عده ای جان، خانواده و عده ای هم منازل خود را از دست دادند که از درگاه خداوند برای درگذشتگان این بلای طبیعی طلب غفران الهی می نماییم.

وی با تاکید بر ضرورت امدادرسانی مطلوب به زلزله زدگان، ادامه داد: باید امکانات مورد نیاز زلزله دیدگان را هرچه سریعتر با همیاری مدارس علمیه استان کردستان آماده کنیم تا سریعتر به کمک حادثه دیدگان این زلزله برسد.

حجت الاسلام عربیان گفت: لازم است که طلاب و روحانیون استان کردستان در سریعترین زمان ممکن در قالب اردوهای جهادی، به یاری زلزله دیدگان استان کرمانشاه بشتابند.

وی با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای کمک به زلزله دیدگان هستیم، بیان داشت: باید نیازهای ضروری مثل البسه، چادر، غذا، کمک های اولیه، روحانیان و... به مناطق زلزله زده گسیل شوند. این کمک ها باید در قالب کاروان به این مناطق و نیز با هماهنگی نهادهای مربوطه هرچه سریعتر ارسال شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha