پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه نتیجه دور بودن از فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی است که در این زمینه روحانیون باید فعالانه به تبلیغ و تبیین زندگی ارزشی در جامعه برای برون رفت از آسیب های اجتماعی بپردازند

حجت الاسلام سید جلیل موسوی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه در خرم آباد، رسالت مبلغان را روشنگری و بیداری نسل جوان در مقابله با تهاجم فرهگی دانست و گفت: امروز باید مبلغان و طلاب با بصیرت افزایی و روشنگری، مردم را از پیامدها و آسیب های تهاجم فرهنگی دشمن آگاه نمایند.

استاد حوزه علمیه لرستان، شناسایی اهداف جنگ نرم دشمن را از رسالت های مهم مبلغان و طلاب برشمرد و ادامه داد: مبلغان باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش اهداف فرهنگی دشمن را شناسایی و در این رابطه برای آحاد جامعه به روشنگری بپردازند .

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امرووز دشمنان اسلام و انقلاب با تعدد شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی قصد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی جامعه را دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان و طلاب باید با تبلیغ حول محور قرآن و سیره اهل بیت(ع) در برابر این تهاجم سنگر بزنند و به  سوالات و شبهات مخاطبان پاسخگو دهند.

وی با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه از رسالت های مبلغان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: سبک زندگی اسلامی در جامعه باید احیا شود و برای تحقق این امر مبلغان باید بخشی از منابر و تبلیغ خود را به ضرورت این مبحث بپردازند .

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه نتیجه دور بودن از فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی است که در این زمینه روحانیون  باید فعالانه به تبلیغ و تبیین زندگی ارزشی در جامعه برای برون رفت از آسیب های اجتماعی بپردازند.

انتهای پیام 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha