شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ امضای تفاهم نامه بین مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی و معاونت منابع انسانی قوه قضائیه

حوزه/ با هدف تعامل، همکاری و هم افزایی علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و تامین نیروی انسانی مرکز تحصصی حقوق و قضا اسلامی با معاونت منابع انسانی قوه قضائیه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم امضاء تفاهم نامه میان مرکز تخصصی حقوق و قضا اسلامی با معاونت منابع انسانی قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین رفعتی، مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین سید توحید عاملی، قائم مقام مرکز آموزش قوه قضاییه و جمع کثیری از دانش پژوهان این مرکز تخصصی، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سرپرست معاونت آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی با بیان این که این مراسم با دو رویکرد برگزار شده، اظهار داشت: امضای تفاهم نامه همکاری میان این مرکز تخصصی و قوه قضائیه با هدف تسهیل در امر پذیرش طلاب این مرکز ، همچنین پاسخگویی و همکاری به مطالبات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی قوه قضائیه از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غیاثی بیان داشت: طلاب و دانش پژوه این مرکز تخصصی از نخبگان علمی عرصه حقوق و قضا هستند که می توانند بار زیادی از دوش معاونت منابع انسانی و آموزش قوه قضائیه را بردارند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha