شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زلزله غرب کشور

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امامیه و مسؤول مدرسه آیت الله صالحی(ره) ساری خواستار بیسج همه امکانات برای کمک رسانی به ‌آسیب دیدگان زلزله غرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین صدوقی مازندرانی، تولیت مدرسه علمیه امامیه ساری و حجت الاسلام سید جلالی صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در پی حادثه زلزله غرب کشور پیام های تسلیتی صادر کردند.

پیام تسلیت تولیت مدرسه علمیه امامیه

خبر حادثه هولناک زلزله مناطق کرد نشیانان غیور ایران و عراق تاسف و تاثر عمومی و ملی ساخت و خداوند روح جانباختگان این مصیبت را شاد و صبر و اجر برای بازماندگان مقرر فرماید.

این پیام می افزاید؛ همت ملی باید اراده و توجه همه نهادهای مملکت را در امداد و نجات و جبران حادثه متمرکز کند و استفاده از بیت المال شرعی  در مرهم درد و الم داغ دیدگان اجر اخروی وبرکت دنیوی دارد.

در ادامه این پیام آمده است؛ تسلیت و تعزیت این واقعه را خدمت کرمانشاهیان پر افتخار و عزیزان کرد غیور تقدیم داشته و دعوت به صبر و همدلی و امدادرسانی سریع و صحیح را مجدد تقاضا می نمایم.

پیام تسلیت مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره)

با کمال تاسف و اندوه خبر در گذشت هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله غرب کشور دلها را لرزاند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و مردم غیور کرمانشاه و تمامی هم میهنان عزیزم از تمامی مردم سرزمینم و مسؤولین کشوری، تقاضامندم در کمک رسانی و امداد به خانواده های داغدار و آسیب دیده کوتاهی ننمایند و چون گذشته در عرصه حاضر و یاور باشند. 

از خداوند متعال برای روح از دست رفتگان این رخداد غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم. 

امیدوارم که این مملکت در سایه عنایات حق تعالی و امام عصر (عج) و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری حفظ و محفوظ بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha