شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک طلاب به حادثه دیدگان زلزله

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: بسیاری از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) کامیاران برای امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان «سرپل ذهاب» اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به وقوع زلزله در استان های غرب کشور، اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد زلزله های متعدد شدیدی در کرمانشاه، کردستان، ایلام و... بودیم که این مایه تاسف و تالم خاطر همه ملت ایران به ویژه طلاب و روحانیان شد.

حجت الاسلام سیدجلال نصر حسینی عنوان کرد: بنده به نمایندگی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران این ضایعه اسفناک را به خانواده قرنیان تسلیت عرض می نمایم.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه آمادگی هرگونه کمک به آسیب دیدگان این حادثه غمبار را دارد، افزود: بسیاری از طلاب و اساتید این مدرسه با مراجعه حضوری،  آمادگی خود را برای انجام وظیفه کمک رسانی به هم وطنانمان در استان کرمانشاه به ویژه شهرستان سرپل ذهاب که صدمات زیادی از این حادثه متحمل شده را اعلام نموده اند.

حجت الاسلام نصرحسینی در ادامه به برخی از مسایل و ویژگی های مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان کامیاران اشاره کرد و گفت: این مدرسه در سال 85 توسط جمعیت تعاون اسلامی احداث شد و در حال حاضر بیش از 72 طلبه در آن مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام نصر حسینی به برخی از مشکلات این مدرسه اشاره کرد و گفت: با توجه به سردسیر بودن شهرستان کامیاران، مهمترین مشکل ما؛ بحث سیستم گرمایشی در زمستان است.

وی در پایان به برنامه های اجرا شده توسط این مدرسه در سالجاری اشاره داشت و عنوان کرد: در محرم امسال این مدرسه اقدام به اجرای برنامه های مذهبی، سخنرانی و دعوت از اساتید حوزوی نمود و همچنین به برخی از ادارات در دهه اول محرم روحانی اعزام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha