پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان حادثه دلخراش زلزله، از همه ملت شریف ایران و استان قزوین درخواست کرد که در امر کمک رسانی به مناطق زلزله زده شتاب ورزیده و موجبات تسکین آلام هموطنان عزیز زلزله زده را فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن اظهار تاسف از وقوع حادثه غم انگیز زلزله در استان کرمانشاه به ویژه شهر سرپل ذهاب، گفت: مردم استان کرمانشاه و سرپل ذهاب حادثه بسيار ناگواری را تجربه كردند كه باعث ناراحتی و تاثر همگان شد، لذا از  ملت ایران تقاضا دارم كه هر چه سريعتر از هر لحاظ به هموطنان آسیب دیده كمك كنند..

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حادثه تاسف بار زلزله اخیر در استان های غربی کشور بسیاری از خانواده ها را داغدار کرد و همه باید با کمال خضوع وخشوع از پروردگار رئوف و مهربان مسالت نموده که در این آزمون هم مردم مصیبت دیده کشور ما را مدد فرماید.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت به خانواده های مصیبت زده از همه ملت شریف ایران و استان قزوین درخواست کرد که در امر کمک رسانی به مناطق زلزله زده شتاب ورزیده و موجبات تسکین آلام هموطنان عزیز زلزله زده را فراهم آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha