جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای کمک به زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب کمک های نقدی و غیرنقدی با همکاری همکاران اداری جمع آوری نموده و به این مناطق برای تهیه مایحتاج مورد نیاز ارسال نموده است.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان با اظهار تاسف از وقوع زلزله در استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان سرپل ذهاب، اظهار داشت: بنده به نوبه خودم و سایر همکاران در تبلیغات اسلامی استان کردستان مراتب همدردی خود را با آسیب دیدگان این حادثه دلخراش اعلام می دارم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: این اداره در راستای کمک به زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب مقداری کمک نقدی با همکاری همکاران اداری جمع آوری نموده و به این مناطق برای تهیه مایحتاج مورد نیاز ارسال کرده است.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به این که این مقدار کمک نقدی هرگز نمی تواند جوابگوی عمق فاجعه باشد، گفت: ملت ایران همیشه در چنین شرایطی هم وطن خود را تنها نگذاشته و به هر وسیله ای به یاری هموطن خود شتافته است، لذا این اداره کل نیز در حد توان خود برای زلزله دیدگان سرپل ذهاب کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری نموده و خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار و تلخی برای هم وطنانمان در سراسر کشور نباشیم. ان شاء الله

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha