چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: کارگاههای آموزشی اصول بهداشتی و خود مراقبتی در مدارس علمیه استان کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»، در استان کردستان، با اعلام این خبر، گفت: کارگاه های آموزرشی اصول بهداشتی خود مراقبتی در مدارس علمیه استان کردستان برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این طرح با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای ارتقاء سطح سلامت طلاب، روحانیون و اساتید برگزار شده است.

حجت الاسلام مومنی عنوان کرد: این کارگاه در قالب یک روزه برگزار شد و در آن در رابطه با اصول بهداشت فردی و سلسله مباحث خود مراقبتی تحت عناوین تغذیه، ورزش، انجام معاینات پزشکی به صورت ادواری، استراحت هنگام بیماری، رعایت پوشش مناسب براساس فصول سال و... توضیحات لازم ارائه گردید.

وی در پایان گفت: در این کارگاه ها بیش از 300 طلبه شرکت کردند و اکیپ های آموزشی اصول بهداشتی خود مراقبتی به مدارس علمیه سطح استان مراجعه کردند و طلاب پرسش های خود کارشناسان بهداشتی و پزشکی، در میان گذاشتند و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha