شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) ساری

حوزه/ نشستی به مناسبت بازگشت طلاب از پیاده روی اربعین حسینی، در مدرسه علمیه خواهران الزهراء (سلام الله علیها) ساری برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم صاحب اختیار، استاد حوزه علمیه خواهران مازندران در این  نشست، زیارت را سیر الی الله خطاب کرد و افزود: زیارت امامان معصوم (علیه السلام) راهی است که ما را به خدا و توحید می رساند.

وی تصریح کرد: روح توحید در امامت گنجانده شده و توحید بدون امامت همانند جسمی است که در آن روح دمیده نشده باشد.

استاد حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه با تاکید بر استجابت دعا در زیر قبه امام حسین (علیه السلام)، یاد آور شد: رضا و تسلیم دو درس بزرگ بود که امام حسین (علیه السلام) در آخرین لحظات عمر شریف خود به ما آموختند.

کارشناس مذهبی در بیان ارزش و مقام زائر حسینی، خاطر نشان کرد: زائرین حسینی باید بدانند که ملائک به استقبال آنها می آیند و خداوند تمامی گناهان آن ها را با زیارت امام حسین (علیه السلام) می بخشد.

وی همچنین با تاکید بر این مطلب که زائر امام حسین (علیه السلام)  باید قدر این نعمتی که به او داده شده است را بداند، تصریح کرد: همه ما تربیت شدگان مکتب علوی، حسینی و مهدوی هستیم.

صاحب اختیار در پایان بعد از اینکه امام حسین (علیه السلام)  را پدر روحانی تمامی بندگان خطاب کرد،  افزود: عبد و بنده خدا، خود را مالک چیزی نمی داند و تدبیر امور زندگی خود را به خدا می سپارد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha