پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زلزله در سرپل ذهاب

در پی وقوع حادثه مصیبت‌بار زلزله در غرب کشور، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اعلام آماده‌باش کامل، برای خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، روابط عمومی سپاه استان سمنان در پی حادثه تلخ زلزله و کشته و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنانمان در استان کرمانشاه، پیامی صادر کرد.

در پیام روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که نسخه‌ای از آن به رسانه‌ها ارسال‌شده، آمده است: واقعهٔ تلخ زمین‌لرزه در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و جان باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در شهرهای تابعه استان کرمانشاه و مناطقی از کردستان عراق و ایراد خسارت‌های مالی به مردم استان کردستان و مناطق هم‌جوار، موجب تأسف و تألم ملت بزرگ ایران، خصوصاً مردم نوع‌دوست استان سمنان شد.

سپاه استان سمنان با توجه به دستور مقام معظم رهبری ضمن اعلام آمادگی جهت اعزام نیروهای بسیجی پایگاه‌های مقاومت، تمام توان خود را برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان به کار می‌گیرد؛ فلذا از همشهریان ولایتمدار استان سمنان استدعا داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی(شامل کنسروجات، ماکارونی، قند و چای و...) خود را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند تا هرچه سریع‌تر به یاری مردمان غیور غرب کشور بشتابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha