جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی شهادت حجت الاسلام محمود تقی پور را تسلیت گفت و تاکید کرد: شهادت این عزیزان که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) است، زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) و نابودی تکفیریان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی شهادت حجت الاسلام محمود تقی پور را تسلیت گفت و تاکید کرد: معقتدم شهادت این عزیزان که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) است و در راه مقتدای خود سر از پا نمی شناسند، زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) و نابودی تکفیریان خواهد بود.

وی با اشاره به آیه إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿ سوره مبارکه صف آیه ۴﴾، ابراز کرده است: در امتداد پیروزی های دلاورمردان جبهه مقاومت در کشور عراق و سوریه و شکست های مفتضحانه جبهه کفر و استکبار، تکفیریان دست پرورده استکبار جهانی با روشی ناجوانمردانه و الگو گرفته از خوارج و فتوای سراسر کفر مفتیان خود فروخته، بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، طلبه مجاهد و مبارز، دلاور و انقلابی، حجت الاسلام محمود تقی پور را در سوریه به شهادت رساندند.

مدیر حوزه علمیه خراسان در پیام خود آورده است: این رزمنده پرتلاش، جوانی متعبد و ولایی بود که با عشق و دلدادگی به اهل بیت(ع) و ولایت آنان و دفاع از حریم ایشان و نیز در مسیر آرمان های امام راحل(ره) در جبهه های شرف و کرامت در دفاع از تفکر ولایی و نظام پویای جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه ای مقدس حضور یافت و به شرف بزرگ شهادت نائل آمد.

وی در این پیام، شهادت افتخار آفرین حجت الاسلام محمود تقی پور را در ادامه راه شهیدان به ساحت مقدس بقیة الله الاعظم(عج)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همرزمان و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان این شهید والا مقام صبر و اجر مسئلت نموده است.

گفتنی است، پیکر روحانی شهید مدافع حرم، عصر امروز در قم تشییع و برای خاک سپاری به مشهد مقدس منتقل شد که روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۹۶ پس از مراسم وداع از محل مدرسه علمیه عالی نواب و طواف حریم رضوی، در  گلزار شهدای بهشت رضا به خاك سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha