جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلابی گری

حوزه/ حجت الاسلام فاضلیان با بیان این که انقلابی بودن حوزه های علمیه بدین معنا است که حوزه ها ادامه دهنده راه امام راحل و پیرو ولایت فقیه باشند و در مقابل طاغوت زمان از خود ایستادگی نشان دهند، تصریح کرد: آن چیزی که جلوی طاغوت را می گیرد سیاست مداری مسلمانان است نه عبادات فردی.

حجت الاسلام سید سجاد فاضلیان، استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با تاکید بر این که امام خمینی(ره) نمونه بارز یک عالم انقلابی تمام عیار بود، گفت: یک عالم انقلابی توانست جلوی مستکبران جهانی بایستد و انقلاب اسلامی به برکت انقلابی گری حوزه های علمیه و رهبری امام خمینی(ع) به ثمر نشست.

وی با بیان این که انقلابی بودن حوزه های علمیه بدین معنا است که حوزه ها ادامه دهنده راه امام راحل و پیرو ولایت فقیه باشند و در مقابل طاغوت زمان از خود ایستادگی نشان دهند، تصریح کرد: آن چیزی که جلوی طاغوت را می گیرد سیاست مداری مسلمانان است نه عبادات فردی.

حجت الاسلام فاضلیان یادآور شد: غفلت حوزه و روحانیت سبب می شود تا دین الهی ضربه بخورد، حوزه و روحانیت باید همانند شهید مطهری ها دین اسلام و جهان بینی اسلامی را به دنیا صادر کنند.

وی در ادامه با اشاره فعالیت های مستکبران جهانی علیه دین مبین اسلام خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام مبانی اصلی اسلام را هدف قرار داده اند و می خواهند با شبهه پراکنی اسلام را زیر سوال ببرند.

استاد حوزه علمیه همدان اظهار کرد: ظهور و بروز فرقه ضاله وهابیت و تکفیری های داعش از طرفی جلوه اسلام را خراب کرده و از طرف دیگر شیعه انگلیسی در صدد از بین بردن مبانی اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی در پایان گفت: تا کنون لطف خداوند متعال تمامی مکرهای دشمنان اسلام را باطل کرده و تابلو دار جریان انقلاب اسلامی ولایت فقیه و بیانات رهبر معظم انقلاب در حوادث است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha