جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

حوزه/ مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام یک هزار و ۵۰۰ مبلغ برای دهه آخر صفر به سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغ دهه آخر صفر، به سراسر کشور اشاره کرد و گفت: اعزام مبلغ در تمام مناسبت های ملی و مذهبی از وظایف دفتر تبلیغات اسلامی است که بر این اساس برای دهه آخر صفر نیز اعزام مبلغ به سراسر کشور را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اظهار داشت: اعزام مبلغ از سوی این دفتر در ماه مبارک رمضان و ماه محرم به صورت عمومی انجام می پذیرد؛ اما در اعزام های دیگر تلاش می کنیم مبلغان خاص و ویژه خود را اعزام نماییم که در این راستا طلابی که دارای رتبه تبلیغی بالا و همراه با تخصص بوده را به سراسر کشور اعزام نماییم.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: طلاب اعزامی از 17 تا 28 آبان ماه، حکم اعزام خود را دریافت و در منطقه تبلیغی خود، حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال یادآور شد: برای دهه آخر صفر بیش از یک هزار و 200 مبلغ از قم و قریب به 300 مبلغ از شعب اصفهان، مشهد، تهران، خوزستان و ایرانشهر دفتر تبلیغات اسلامی اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان ساخت: حضور پررنگ در مدارس آموزش و پرورش، برگزاری عزاداری سنتی در شهرها و روستاها، مشاوره و ... از جمله برنامه های مبلغان در این ایام می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha