جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم توجه نهادهای فرهنگی به بحث تربیت فرزند در خانواده ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه انعقاد تفاهنامه همکاری با آموزش و پرورش استان، با تسلیت حادثه زلزله در استان کرمانشاه و آرزوی صبر برای بازماندگان و همچنین تسلیت ایام عزاداری دهه آخر صفر، گفت: بحث تعیلم و تربیت از مسائل مهم و اثرگذار در کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اشتراکات موجود در فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش، افزود: هر دو دستگاه رسالت هدایتگری را در جامعه برعهده دارند که وظیفه‌ای حساس است.

وی با تقدیر از حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورس استان از فعالیت‌های این اداره کل، تصریح کرد: این حمایت‌ها در حوزه مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به خوبی مشهود است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تعامل و هم افزایی در بین دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان آماده همکاری با آموزش و پرورش در حوزه های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی می‌باشد.

حجت الاسلام  حسینی کوهستانی در پایان از خانواده به عنوان مهمترین رکن تشکیل هر جامعه یاد کرد و اظهارداشت: مهارت تربیت فرزند باید در خانواده به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha